Szolgáltatások
- Társasházak közös képviselete
- Lakásszövetkezetek képviselete
- Közös képviselőség
- Elnökség, ügyvezető elnöksék
- Egyszeres és kettős könyvelés
- Teljes körű képviselet a hatóságoknál
- Kintlévőség kezelés
- Jogi képviselet partnerünkön keresztül
- Köz és vagy taggyűlések összehívása és levezetése
- Éves beszámoló és terv készítése
- Személyes jelenlét a kezelt ingatlanokban
- 24 órás rendelkezésre állás
- Tulajdonosok értesítése a havi kötelezettségükről és az aktuális egyenlegükről
- Az éves költség-tervezet, illetve költség-elszámolás elkészítése a számviteli törvény betartásával.
- A könyvelés és a nyilvántartások számítógépes programmal készülnek. A banki és postai kivonatok beérkezésének függvényében napra készek. A naplófőkönyv vezetése a mindenkori hatályos jogszabályok szerint történik.
- A társasház üzemeltetési, megtakarítási és felújítási számláinak kezelése a számvizsgálók bevonásával és ellenőrzési jogának érvénesítésével történik.
- A lekötött pénzeszközök kamatozását figyelemmel kísérjük.
- A bemutatkozóban leírtak szerint gondoskodunk a hátralékok behajtásáról.
- Gondoskodunk a házirend és az SZMSZ betartatásáról.
- Képviseljük a társasház-közösséget harmadik személyekkel, bíróságokkal és más hatóságokkal szemben.
- Szorgalmazzuk a szelektív hulladékgyűjtést ami jelentős költségmegtakarítást eredményez.
- Pályáztatjuk és megkötjük az üzemeltetéshez szükséges alvállalkozói szerződéseket. Azok betartását, az alvállalkozók (gondnok, takarító, biztonsági szolgálat, liftügyelet, hő központ szakfelügyelet, kertész, stb.) tevékenységét folyamatosan ellenőrizzük.
- Gondoskodunk a garanciális és egyéb hibák mielőbbi kijavításáról.
- Gondoskodunk az állagmegóvásról, a szükséges karbantartási és felújítási munkálatok elvégeztetéséről.
- Gondoskodunk az épület (pl. villámhárító) illetve berendezései (pl. gázkazán, lift) kötelező vizsgálatairól, a szükséges szakhatósági minősítő okiratok, jegyzőkönyvek elkészítése vagy elkészíttetésével.
- 24 órás telefonos ügyfélszolgálatot működtetünk.
- Az SZVB részére irodánkban teljes körű betekintést biztosítunk a könyvelésbe, amelyet on-line automatikusan is figyelemmel kísérhetnek. A társasházi portálon keresztül pedig biztosítjuk az albetétek folyószámláihoz történő on-line hozzáférést, valamint az összes bejövő és kimenő számla megtekintését.
- Időszaki írásos beszámolót biztosítunk a társasház/lakásszövetkezet ügyeiről, valamint pénzügyi kimutatást készítünk a következő minimális tartalommal:
- bevételek, kiadások,
- albetét egyenlegek,
- bankszámlamozgások.
- Biztosítjuk a tulajdonosoknak a társasházi portálon keresztül elektronikus úton való betekintését a saját folyószámlájába, kötelezettségeibe, befizetéseibe, valamint az összes bejövő és kimenő számlába.
- Figyelemmel kísérjük a különböző pályázati lehetőségeket. A kiválasztott pályázatokhoz szükséges anyagokat saját magunk, illetve szükség esetén pályázatíró cég segítségével készíttetjük el.
- A fentieken túl biztosítjuk – az esetleg nem felsorolt – mindazon feladatok ellátását, amelyeket a társasházakról szóló 2003. évi CXXXIII. sz. Törvény valamint annak módosításai és a társasház Alapító Okirata, valamint a vonatkozó jogszabályok a közös képviselő feladataként előírnak, illetve lakásszövetkezetek esetében amit a 2004. évi CXV. törvény a lakásszövetkezetekről előír.