Cégünkről
Másként mint mások…..
Társaságunk a President Társasházkezelő Kft. és a President Házkezelő Bt. jelenleg több mint 630 albetétet kezel 14 épületben. Tevékenységünket 2008 októbere óta folytatjuk, akkor még mint igazgatóság tevékenykedtünk a magunk is lakta lakásszövetkezetben.
A társaság tulajdonosai, akik egyben a munkát is végzik, széles körű szakmai gyakorlattal és referenciákkal rendelkeznek. Végzettségek szerint van közöttük mérlegképes könyvelő, pénzügyi szakértő, villamosmérnök, kommunikációs szakértő. Figyelemmel kísérjük a jogszabályi környezet változását (építésigazgatás, könyvelés, adózás stb.). Természetesen a társasházkezeléshez szükséges végzettséggel két tagunk is rendelkezik, és cégjeink szerepelnek a Kormányhivatal regisztrált társasházkezelői nyilvántartásában.
Az általunk kezelt házakban a tulajdonosok évente legalább egy alkalommal információs lapot kapnak kézhez a lakásszövetkezet/társasház és az igazgatóság/közös képviselet működéséről, illetőleg bevezettünk egy fizetési értesítőt is, amelyet legalább negyedévente kézbesítünk, akár elektronikusan, akár nyomtatott formában. Ez tartalmazza a tulajdonosok aktuális havi kötelezettségét (közös költség, tároló bérlet, meleg víz felfűtés elszámolás, fűtés elszámolás stb.) és látják az aktuális egyenlegüket, így mindig írásos értesítés formájában megkapják, hogy túlfizetésük, avagy tartozásuk van.
Már kéthavi tartozás esetén külön felszólítást is mellékelünk a fizetési értesítőhöz, majd az alapszabályban vagy SZMSZ-ben meghatározott idejű közös költség elmaradás esetén utolsó felszólítást adunk. Ezt követően sikertelenség esetén haladéktalanul intézkedünk a tartozás jogi úton történő behajtása iránt. A fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelmet ügyvédi segédlet nélkül, közvetlenül mi adjuk be a közjegyzőhöz minimális külön eljárási díj ellenében, így tetemes ügyvédi költséget takarítunk meg a lakásszövetkezetnek.
A nyilvántartásokat és a könyvelést az eHáz felhő alapú szoftverével végezzük online. A könyvelés alaphelyzetben az egyszeres könyvvitel szabályai szerint történik. Törvényi előírás vagy egyéni választás alapján a kettős könyvvitelt vezető lakásszövetkezetek esetében a könyvelés elsődlegesen az RLB60 programmal történik, amelynek adatai a nyilvántartó szoftverbe importálhatók.
A mai követelményeknek megfelelően internetes felületen keresztüli elérést biztosítunk az albetétek adatainak, kötelezettségeinek, befizetéseinek naprakész eléréséhez. Gyakorlatilag minden általunk kezelt társasház/lakásszövetkezet részére egy teljes internetes portált üzemeltetünk. A portálon szereplő információk jelszóval védettek, csak regisztráció után lehet őket elérni.
Minden komolyabb tervezett felújítás esetében lehetőség szerint megversenyeztetjük a vállalkozókat, a lehető legjobb ár-érték arány elérése céljából. Nagyobb értékű munka esetén jótállási garanciát is kérünk. Csak az elvégzett és a műszaki ellenőr által mind mennyiségi, mind műszaki szempontból kifogásolhatatlan munka után fizetünk.
Cégünk folyamatosan figyeli a felújításokra kiírt és egyéb támogatást eredményezhető pályázatokat. Javaslatot készítünk a lakásszövetkezet tulajdonosai (felügyelőbizottsága) felé a reálisnak ítélt pályázatokon történő indulásra.
Legutóbbi kis értékű pályázatainkkal, amelyek az OTP BANK pályázatára lettek beadva, első helyezettként 1 500 000 forint (közösségi terem felújítására egyik korábban kezelt lakásszövetkezetünknek), illetve harmadik helyezettként 500 000 forint vissza nem térítendő támogatást nyertünk szelektív hulladék gyűjtés megvalósítására (még a budapesti kötelező gyűjtés bevezetése előtt), illetve egy másik házunknak szintén harmadik helyezettként 600 000 forintot életminőség javításra, amelyből kapufelújítás és kamerás megfigyelőrendszer készült.
Folyamatos telefon ügyeletet tartunk fenn, a hét minden napján 24 órán keresztül. Minden általunk kezelt házban személyesen végzünk ellenőrzést, és ha arra van megfelelő helyiség, akkor havonta legalább egy alkalommal kihelyezett fogadóórát is tartunk.
Személyesen jelenleg pesterzsébeti irodánkban fogadjuk a tulajdonosokat, minden héten kedden, amelyen előzetes telefonos bejelentkezést követően tudunk rendelkezésükre állni.
Társasházkezelő cégeink 10-10 000 000 Forintos felelősségbiztosítással rendelkeznek, amelyet működésünk óta sohasem kellett használnunk.
Cégeink szerepelnek a NAV köztartozásmentes adózói adatbázisában, vagy nullás igazolással rendelkeznek.