Home » Cégünkről

Cégünkről

Másként mint mások…..

Társaságunk a President Társasházkezelő Kft. és a President Házkezelő Bt. jelenleg több mint 800 albetétet kezel 24 épületben. Tevékenységünket 2008 októbere óta folytatjuk, akkor még mint igazgatóság tevékenykedtünk a magunk is lakta lakásszövetkezetben.

A társaság tulajdonosai, akik egyben a munkát is végzik, széles körű szakmai gyakorlattal és referenciákkal rendelkeznek. Végzettségek szerint, van közöttünk mérlegképes könyvelő, villamosmérnök, kommunikációs szakértő. Komoly informatikai tudással és háttérrel, valamint építőipari beruházási gyakorlattal rendelkezünk. Figyelemmel kísérjük a jogszabályi környezet változását (építésigazgatás, könyvelés, adózás, stb.). Természetesen a társasházkezeléshez szükséges végzettséggel is rendelkezik 2 tulajdonosunk. Rendelkezünk a lakásszövetkezetek kezeléséhez szükséges speciális ismeretekkel és gyakorlattal. Cégeink – a törvényi előírásoknak megfelelően – semmilyen köztartozással nem rendelkeznek, ez bármikor leellenőrizhető a NAV weboldalán, ahol a köztartozás mentes cégeket tartalmazó (havonta aktualizált) adatbázisban megtalálható a President Társasházkezelő Kft, illetve a President Házkezelő Bt is.

Az általunk kezelt házakban a tulajdonosok évente legalább két alkalommal, illetve egyedi igény szerint sűrűbben is fizetési értesítőt kapnak, amelyet papír alapon, illetve elektronikusan kézbesítünk. Ez tartalmazza a tulajdonosok aktuális havi fizetési kötelezettségét (közös költség, tároló bérlet, meleg víz felfűtés elszámolás, fűtés elszámolás, szociális (gázár) támogatás, stb.) illetve a regisztráltak látják az egyenlegüket is, hogy túlfizetésük, avagy tartozásuk van.

Az egyik legfontosabb feladatunk a kintlévőségek kezelése. Már egy havi tartozás esetén külön felszólítást is mellékelünk a fizetési értesítőhöz, majd 2 havi közös költség elmaradás esetén utolsó felszólítást adunk. Ezt követően haladéktalanul intézkedünk a tartozás jogi úton történő behajtása iránt. Tudatában vagyunk annak, hogy az egyre növekvő közös költség tartozások akár a ház üzemeletetését is ellehetetleníthetik. Ezért – ismerve a jelenlegi hivatalos lehetőségeket – külön erre szakosodott követeléskezelő cégekkel működünk együtt a tartozások mielőbbi behajtása érdekében. Mindezt úgy, hogy a társasháznak csak minimális költséget kelljen megelőlegeznie, amit természetesen szintén behajtunk az adóson.

A nyilvántartásokat és a könyvelést a Társasház-Érték szoftverrel végezzük. A mai követelményeknek megfelelően internetes felületen keresztül elérést biztosítunk az albetétek adatainak, kötelezettségeinek, befizetéseinek naprakész eléréséhez. Gyakorlatilag minden általunk kezelt társasháznak egy teljes internetes portált üzemeltetünk. A portálon keresztül lehet pl. hibabejelentéseket tenni, a bejelentéssel kapcsolatos intézkedések állapotáról tájékozódni. Máshol nem megszokott módon, a portálra felkerül minden a társasházzal kapcsolatos irat, szerződés, bejövő és kimenő számla. Ez az alapja a társasház kezelőjébe és a SZVB-be vetett tulajdonosi bizalomnak. Ahogy mondani szokás, a barátság alapja a pontos elszámolás.

Szlogenünk: Másként mint mások… Az elmúlt évek során számtalan olyan árajánlattal találkoztunk, amelyekbe a vállalkozó már beleépítette a közös képviselőnek járó 10-30 %-os kenőpénzt. Mi ezt a kialakult gyakorlatot mélységesen megvetjük. Minden komolyabb tervezett felújítás, vagy akár sürgős javítás esetén is megversenyeztetjük a vállalkozókat a lehető legjobb ár-értékarány elérése céljából. Soha nem adunk előleget, nem fogadjuk el pl. az anyagkezelési költség című sort az ajánlatokban. A beépítendő anyag, alkatrész árát ellenőrizzük és a legtöbb esetben csak nagykereskedelmi árat fogadunk el. Nagyobb értékű munka esetén jótállási garanciát is kérünk. Csak az elvégzett és a műszaki ellenőr által mind mennyiségi, mind műszaki szempontból kifogásolhatatlan munka után fizetünk és kizárólag átutalással.

Korrekt emberi és szakmai kapcsolatot tartunk fenn a SZVB és a Felügyelő bizottságok tagjaival. Meglepő módon el is várjuk az ellenőrzéssel megbízott képviselők tényleges közreműködését.

Folyamatos telefon ügyeletet tartunk fenn, a hét minden napján 24 órán keresztül. Minden általunk kezelt házban személyesen végzünk ellenőrzést, és ha arra van megfelelő helyiség, akkor havonta egy alkalommal kihelyezett fogadó órát is tartunk.

Az önkormányzati ügyintézőkkel kialakított jó kapcsolat lehetőséget biztosít arra is, hogy a társasházakkal kapcsolatos hivatalos ügyeket szakszerűen és gyorsan végezzük.

Folyamatosan figyeljük a felújításokra és fejlesztésekre kiírt pályázatokat. Javaslatot készítünk a társasház közössége felé a reálisnak ítélt pályázatokon való indulásra. Pályázatíró partnereink segítségével készek vagyunk, a teljes folyamatot a pályázatírástól a beruházás megvalósulásáig levezényelni. Kizárólag sikerdíjas pályázatírókkal dolgozunk. Ez azt jelenti, hogy csak eredményes pályázat esetén fizetünk előre megállapított javadalmazást. Legutóbbi pályázataink alapján 500 000 forint és 600 000 forint támogatás nyertünk két általunk kezelt háznak. Az elsőnél szelektív hulladékgyűjtés valósult meg az összegből, míg a második esetében kamerás megfigyelőrendszer és komplett főbejárati kapucsere. Mindkét pályázat az OTP BANK által meghirdetett OTP HÁZFÓRUM pályázatra lett beadva.

 

 

 

 

 

 

 

  Copyright ©2010 President Társasházkezelő Kft., Minden jog fenntartva.| Powered by WordPress| WPElegance2Col theme by Techblissonline.com